21 Haziran 2018 Perşembe

MİMAR SİNAN'I HARCADINIZ

Şu an gündemde Mimar Sinan Güzel Sanatlar
Neden mi ?
Boşaltın lan burayı denmiş
Güvenlik zart zurt bahane edilmiş
Oğlum Almanya'dan gelecek denmiş
Hadi size kışkış denmiş

Eminin boşalacak
Üzüldüm mü şaşırdım mı hayır

Mimar Sinan denilince akla sadece estetik uyum ahenk ihtişam gelmez mi

Kızım bundan 3 yıl önce Mimar Sinan Üniversitesi Arkeoloji bölümünü bilerek isteyerek ve severek kazanmıştı. Türkiye'de önemsenmese de kızım arkandayım sen yoluna devam et dedim. Bir ay sonra ne yaptı okul. Söz konusu bölümü BOMONTİ'ye taşıdı. Şaşırdık. Gidip görmek istedim. Gittim. Binanın sözde kampüsün karşı kaldırımında ÇÖKTÜM . 
İnanamadım. Ağladım. Nasıl yapabildiniz dedim. Ben ki ne sanatçıyım, ne mimarım ne de başka bir ünvanım yok.
  
Baktım ve düşündüm...
Birinin böyle bir fikri olabilir; taşınmak
Biri bunu proje haline getirdi
Konu masaya yatırıldı
Yer bulundu
Bina yapıldı
Gidilip bakıldı
İmzalar atıldı
Onaylandı

Yahu hiç mi
Hiç mi içiniz titremedi
Şu çirkin cam binaya MİMAR SİNAN yazarken hiç mi bozulmadınız
Ne yapıyoruz biz demediniz mi
Dekan rektör ya da müdür hiç mi müdahil olmadınız

O gün sustunuz göz yumdunuz
Bugün ağlayacak mısınız

AĞLA TÜRKİYE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder